Elke klantgerichte organisatie volgt ons voorbeeld
Om van uw bedrijf of instelling een echte klantgerichte organisatie te maken, volgt u ons voorbeeld. Omnidesk uit Leiden begrijpt het belang van samenwerking. U bereikt optimale klantvriendelijkheid alleen met een uiterst zorgvuldige samenwerking tussen uw verschillende afdelingen. Laat als voorbeeld uw salesteam en klantenservice samenwerken voor een klantgerichte service van uw organisatie. Hiermee verkrijgt u meer inzicht in wat er bij de klant leeft en welke aspecten voor hogere omzetten zullen zorgen.
Benieuwd naar ons systeem? Vraag een gratis demo aan!
Uw klantgerichte organisatie dient als voorbeeld met onze software
Geef uw klantcontact de aandacht die deze verdient met onze klantenservice software. Integreer al uw systemen en programma’s dankzij ons ticketsysteem. Hiermee laat u al uw afdelingen gemakkelijk samenwerken. Zo creëert u een klantgerichte helpdesk voor uw organisatie die voor anderen als voorbeeld zal dienen. Help ook uw klanten snel uw organisatie te vinden dankzij de connectie van alle populaire kanalen via onze software. Of het nu gaat om chatbots, live chats of WhatsApp chats, met Omnidesk rekenen uw klanten altijd op persoonlijk klantcontact.
Daarom kies je voor Omnidesk
Alle media kanalen geïntegreerd
Alle populaire mediakanalen zijn bij Omnidesk geïntegreerd.
Eén tijdlijn per klant
Per klant een overzicht met alle communicatie vanuit alle mediakanalen.
Slimme data
Uitgebreide rapportages met persoonlijke dashboards.
Made in Holland
Nederlandse support, training en implementatie vanuit Leiden.
Schaf onze software aan voor uw bedrijf
Sluit uw organisatie aan bij diverse klantgerichte bedrijven die ons voorbeeld al volgen en begin met het verbeteren van uw klantenservice. Vraag vandaag nog een vrijblijvende demo van onze software aan en probeer het zelf. Heeft u nog vragen over onze systemen of kunnen we u ergens anders bij helpen? Neem dan contact met ons op. Bel naar 085 001 4477 of stuur een e-mail naar info@omnidesk.nl voor meer informatie.