Uw klantenservice programma met VoIP
Zorg voor een perfecte bereikbaarheid van uw klantenservice met VoIP. Hiermee ervaart u een gesprekskwaliteit als nooit tevoren en kunt u over de hele wereld bellen. Met de systemen van Omnidesk uit Leiden maakt u gemakkelijk gebruik van VoIP. Hierdoor bent u altijd uitstekend bereikbaar, of u nu vanuit huis of vanuit kantoor werkt. Onze VoIP is rechtstreeks aangesloten op het telefonienetwerk van Nederland en werkt 100% op windenergie.
Benieuwd naar ons systeem? Vraag een gratis demo aan!
Integreer de systemen van uw klantenservice met VoIP
U integreert ons VoIP-systeem gemakkelijk met uw telefoniesysteem zodat u deze kunt combineren met de andere software van uw klantenondersteuning. Zo zorgt u voor een efficiënt verloop van de werkzaamheden van uw helpdesk. Zowel u als uw medewerkers en klanten profiteren hiervan. U krijgt met de aanschaf van ons persoonlijk klantcontactsysteem ook de kans om mee te luisteren met telefoontjes. Daarnaast krijgt u met onze diverse dashboards overzicht in de vraag en het aanbod van uw telefoongesprekken. Kortom, met onze VoIP maakt u uw klantenservice eenvoudig interactiever en bereikbaar.
Daarom kies je voor Omnidesk
Alle media kanalen geïntegreerd
Alle populaire mediakanalen zijn bij Omnidesk geïntegreerd.
Eén tijdlijn per klant
Per klant een overzicht met alle communicatie vanuit alle mediakanalen.
Slimme data
Uitgebreide rapportages met persoonlijke dashboards.
Made in Holland
Nederlandse support, training en implementatie vanuit Leiden.
Vraag een demo aan en ontdek de voordelen
Bent u benieuwd naar de diverse toepassingen van VoIP voor uw klantenservice? Ontdek de vele voordelen aan de hand van een vrijblijvende demo. Neem contact met ons op om deze aan te vragen en bel naar 085 001 4477 of stuur een e-mail naar info@omnidesk.nl. Wij helpen u graag met het creëren van een efficiënte klantenservice.