Eigen VoIP telefooncentrale
100% windenergie
Integratie van alle mediakanalen

Ons unieke klantcontactsysteem

Bent u op zoek naar een klantcontactsysteem dat persoonlijk contact bereikbaar maakt in een digitaal tijdperk? Kies dan voor ons programma met innovatieve software en optimaliseer uw klantcontact. Hiermee creëert u de beste klantenservice omgeving. Omnidesk is gevestigd in Leiden en biedt u de nieuwste software. Ons klantcontactsysteem is ingesteld op persoonlijk contact en is gemakkelijk te integreren met diverse kanalen. Combineer ons systeem bijvoorbeeld met uw telefonienetwerk, e-mailservice, live chats en sociale media. Vertrouw op ons sterke technische fundament. Deze zorgt ervoor dat ons programma feilloos functioneert en de software voor uw klantcontact altijd in de lucht is.

Benieuwd naar ons systeem? Vraag een gratis demo aan!

Met ons klantcontactsysteem heeft u ook digitaal persoonlijk contact

Maak de interactie met uw klanten extra persoonlijk dankzij ons klantcontactsysteem. In deze websitesoftware vindt u een overzichtelijke tijdlijn van alle voorgaande communicatie met uw klant. Gebruik dit overzicht in combinatie met de diverse persoonlijke dashboards. De software van dit programma geeft u toegang tot uitgebreide rapportages en nieuwe inzichten met betrekking tot uw klantcontact. Haal vervolgens de data naar wens naar voren dankzij een ruim aanbod aan widgets. Zo kunt u in een handomdraai uw online klantenservice verbeteren.

Daarom kies je voor Omnidesk

alle-kanalen-integratie

Alle media kanalen geïntegreerd

Alle populaire mediakanalen zijn bij Omnidesk geïntegreerd.

1-tijdlijn-per-klant

Eén tijdlijn per klant

Per klant een overzicht met alle communicatie vanuit alle mediakanalen.

slimme-data

Slimme data

Uitgebreide rapportages met persoonlijke dashboards.

gemaakt-in-nl

Made in Holland

Nederlandse support, training en implementatie vanuit Leiden.

Rechtstreeks klantcontact met de snelle software van ons programma

U vertrouwt ook op ons voor een snel telefoniesysteem dat altijd in de lucht is. Ons VoIP-systeem is rechtstreeks aangesloten op het telefonienetwerk van Nederland. Hierdoor profiteert u van een directe verbinding binnen het programma en een razendsnel klantcontact. Luister middels dit systeem ook mee met uw medewerkers om het klantcontact eenvoudig te monitoren. Ook houdt u overzicht met een speciaal trafficscherm. Hierin is te zien hoe de vraag en het aanbod van de telefoontjes zich tot elkaar verhouden. Daarnaast kunt u gebruikmaken van onze klantenservice chatsoftware. Deze software is inbegrepen in ons klantcontact programma.

Ontdek met ons klantcontactsysteem hoe persoonlijk online contact kan zijn

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van onze klantenservice software voor uw bedrijf of instelling? Vraag dan vandaag nog een vrijblijvende demo aan. Probeer hiermee de diverse functies en toepassingen van de software uit. Zo ervaart u hoe persoonlijk een digitaal klantcontactsysteem kan zijn. Voor meer informatie over de mogelijkheden kunt u bellen naar 085 001 4477 of een e-mail sturen naar info@omnidesk.nl.