Helpdesk software
Met onze helpdesk software hoeven zowel de medewerkers als de klanten van uw bedrijf of organisatie nooit lang op hulp te wachten. Bij Omnidesk uit Leiden snappen we dat de efficiëntie van uw helpdesk van groot belang is. Tijd is immers geld. Help uw klanten voortaan eenvoudig en snel met behulp van onze software. Deze biedt diverse integraties en een overzicht van één tijdlijn per klant.
Benieuwd naar ons systeem? Vraag een gratis demo aan!
Verzorg een prettige service met onze helpdesk software
Een helpdesk bestaat natuurlijk uit diverse factoren, maar u rekent met onze klantenservice software op ondersteuning bij elke stap van uw klantassistentie. Reorganiseer bijvoorbeeld uw callcenter met onze software en zorg voor een prettige ervaring tijdens elk gesprek. Daarnaast ontvangt u in uw softwarepakket ook een praktisch ticketsysteem. Hiermee verzamelt u gemakkelijk alle vragen vanuit uw klanten en labelt u welke vragen de hoogste prioriteit hebben. Elke medewerker kan zo meedenken over het juiste antwoord. Op deze manier verzorgt u een persoonlijk klantcontact zonder onnodig veel tijd kwijt te zijn.
Daarom kies je voor Omnidesk
Alle media kanalen geïntegreerd
Alle populaire mediakanalen zijn bij Omnidesk geïntegreerd.
Eén tijdlijn per klant
Per klant een overzicht met alle communicatie vanuit alle mediakanalen.
Slimme data
Uitgebreide rapportages met persoonlijke dashboards.
Made in Holland
Nederlandse support, training en implementatie vanuit Leiden.
Ga vandaag nog aan de slag met onze software
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van de Omnidesk software voor uw helpdesk? Vraag dan vandaag nog een gratis demo aan en ga met onze software aan de slag! Als u nog vragen of opmerkingen heeft over onze producten, kunt u eenvoudig contact met ons opnemen. Bel 085 001 4477 of stuur een e-mail naar info@omnidesk.nl, dan hoort u zo spoedig mogelijk van ons.