Callcenter software
U ontvangt de beste callcenter software via het Omnidesk serviceplatform. Hiermee weet u zeker dat u de klanten van uw bedrijf of organisatie zo goed mogelijk te woord kunt staan. Help hen op efficiënte wijze met alle zaken waar zij tegenaan lopen. Dit geeft u de mogelijkheid om een goede verhouding met uw klanten op te bouwen. Bovendien genereert u een hoge mate van klanttevredenheid en behoudt u een hoog inkomen. Onze callcenter software is gericht op een persoonlijke en vriendelijke benadering van de klant.
Benieuwd naar ons systeem? Vraag een gratis demo aan!
De efficiënte integraties van onze geavanceerde callcenter software
Met onze klantenservice software bespaart u veel tijd dankzij handige integraties. U ontvangt bij Omnidesk uit Leiden altijd een persoonlijke tijdlijn per klant. Hiermee houdt u overzicht over de interacties met uw klant en kunt u de werkzaamheden in uw callcenter optimaliseren. Wij bieden u een geavanceerd telefoniesysteem. U kunt onze software ook gebruiken voor om uw helpdesk efficiënt te laten werken. Ervaar een ongekende efficiënte binnen uw callcenter dankzij onze integratie. Bel direct vanuit het ticketsysteem, verbind collega’s onderling door of maak eenvoudig een ticket aan.
Daarom kies je voor Omnidesk
Alle media kanalen geïntegreerd
Alle populaire mediakanalen zijn bij Omnidesk geïntegreerd.
Eén tijdlijn per klant
Per klant een overzicht met alle communicatie vanuit alle mediakanalen.
Slimme data
Uitgebreide rapportages met persoonlijke dashboards.
Made in Holland
Nederlandse support, training en implementatie vanuit Leiden.
Vraag direct een demo aan
Zou u onze callcenter software graag in willen schakelen voor uw bedrijf of uw klantgerichte organisatie? Vraag dan vandaag nog een demo aan om de diverse toepassingen uit te proberen. Heeft u nog vragen over onze software? Neem dan vooral contact met ons op door te bellen naar 085 001 4477 of een e-mail te sturen naar info@omnidesk.nl.